Nyårsafton

Ytterligare ett år har gått, nya upplevelser, nya förvärv och nya förluster har vi genomgått.

Jag har under 2010 lärt mig väldigt mycket. Att ta vara på livet, dela det med mina nära och kära. Inte sortera bort människor som suger energi utan kanske vända deras tankar och hjälpa dom på rätt spår. Att hjälpa till och få ett tack, är värt mer än en lön. Att säga tack när man blir hjälpt på ett sätt som stärker. Att ärlighet vara längst, oavsett! Att min familj är det bästa som finns och att den är starkare än allt, och att vi är många..

Förra året var mitt löfte att ägna mer tid med mina barn, jag har delvis hållt det men kan bli bättre! Löftet stårkvar! Jag skulle oxå sluta använda plastkassar. Jag började bra men har inte använt en tygkasse sen i somras..

Det här årets löfte blir som sagt att tillbringa mer tid med barnen. Och att organisera upp hemmet bättre.. Jag hoppas på hjälp med det sista..

Jag vill passa på att tacka alla som läser min blogg, antalet har stigit ganska bra under året och det är jättekul! Skulle vara skoj att veta vad ni gillar bäst att läsa om, så kanske jag kan få lite tips!
Önskar alla er en God Fortsättning och ett Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul att läsa allt du skriver tycker jag...spec n du lagar mat o bakar. Du är en frisk fläkt m mkt varmt hjärta.

Ha ett mkt bra 2011 Lina m din fam, det är du värd. Kram J

2011-01-01 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0