Det går framåt..

Ja, jag lär ju erkänna att det är lite tungt.. Men 1½dag avklarad, 19 kvar. Jag är inte så värst hungrig och sugen, men förbannat trött och fryser! Jag sitter med underställ och mysbrallor och tjocktröja, det är 24grader inne och jag skulle helst vilja vika mig på mitten och hoppa in i ugnen!

Jag var ut på promenad idag oxå och tänkte att det kanske är bra att röra på sig oxå, men efter 20min började det svartna för ögonen och jag fick svimmningskänsla. Låter ju jättehemskt men så farligt var det nog inte, jag saktade ner lite och då gick det bättre! Men när jag kom in igen kändes det som om jag gjort 120min spinningpass. Tar bra när man inte äter något! Dieten är 470kcal om dagen, ungefär som en frukost..

Jag har ställt in mig på att klara det här nu, och det känns redan i kroppen att något hänt så håll tummarna nu!


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

jag kan tänka mig att det blir en otrolig gemenskap och mycket glädje med en stor familj.

Tack för din kommentar

2010-02-02 @ 16:34:27
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0