Vardag

Ja, var tog den vägen? Tiden stannar upp och allt förfaller. Musten i kroppen blåses ur på en sekund och det tar tid innan man hittar den igen. Vi försöker här hemma iaf, men det är bara det.

Onsdag redan, över en vecka från Pelles bortgång. Känns som han vilken sekund som helst ska komma in genom dörren och ropa Hallå! Han känns fortfarande levande, som om vi bara hittat på allt! Och det är ganska skönt, man håller sig lite på banan då. Lilla Pelle.. Jag saknar honom såå... min fina farbror!

Stella har varit och ridit idag, börjar bli riktigt duktig! Jag är ju rädd, men tar mig till stallet och supportar precis som man ska! Idag var Mormor och Irma med oxå, lite extra duktig då =) Skönt att hon har en aktivitet som hon gillar och är bra på, tror det betyder mycket under kommande skolår, om det sitter i vill säga!



Mitt lilla hjärta!

Kommentarer
Postat av: Nina

japp, Jennifer håller till i Högbo ridklubb, men hon har ju inte börjat rida än.. ni då, hänger ni åxå där?



kram!

2010-02-10 @ 19:59:06
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0