Onsdag

Mitt i veckan! Jag försöker hitta dom gömda rutinerna, går ganska bra.. Har börjat lista upp dagarna och sätta på kylskåpet, får väldigt mycket gjort!

Stella börjar på ridning idag, hon är väldigt förväntansfull! Jag är skiträdd! Jag är både rädd och allergisk för hästar, men det är bara att knipa ihop och följa med =) Jag har gjort det med Sandra så då måste det fungera här oxå! Ska ut och kika efter kläder och skor bara, har ingenting att använda nu..

Jag har tänkt sluta amma oxå, av rent praktiska skäl. Ossie tuttar upp till 4-5ggr per natt och det är jättedygt! Jag tror inte han får i sig så mycket utan det är mest för tuttandets skull.. Slutar vi så kanske han sover hela nätter =/ Han drar i sig 2 flaskor välling innan han somnar för kvällen dessutom!! Och ammar ingenting på dagarna.
Tyvärr delar inte lill-mannen mina åsikter utan protesterar med att vara vaken nätter igenom och ska amma 6-7ggr istället.. Det är väl bara att låta tiden ha sin gång antar jag!

Är bjuden på 2 härliga fester 2 veckor i rad, och hade verkligen sett fram emot att få komma bort och dricka lite vin och tjattra med tjejerna, men men får käka tillsammans med Emma och Mimmi på lördag iaf.. Får spara krutet till sommaren =)

Nu har båda mina prinsar somnat så jag ska passa på att lura lite oxå! Längtar efter Ilse, väldigt tomt här hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0