Pimp-my-hammock

En dag förra året kom jag hem och fann denna på min altan. Det var en "på-väg-till-återvinningen-kap" som Pasi gjort hos en kompis. Fin.. sa jag och började iaf fundera på vad vi skulle göra med den. Jag började kolla efter dynor men HALLÅ! Nya dynor kostar ju mer än en hammock med dynor! Aldrig att jag lägger ner så mycket pengar på ett containerfynd!



Igår bestämde jag mig för at måla den och sy egna dynor. Ja, kanske avancerat, eller? Den som lever får se!
Nu har vi varit och handlat borste med skrapa och färg.



Och efter målningen, ja den är inte färdig måste ha liite mer färg..



Jag är redan nöjd! Det blir lite mer måla imorgon, vet exakt vilken tyg dynorna ska ha och har kollat ut skumgummistommen redan, så kanske det blir lite sy oxå =)

Forsättning följer!



Kommentarer
Postat av: Sarah (från skåne, du vet....)

Snyggt!!! Ska bli roligt att få se när den är klar. Underbart med före och efter bilder.....

2010-05-27 @ 16:12:09
Postat av: Mia

Va duktig du är Lina!! Blir kanonsnyggt!!

2010-05-27 @ 18:42:52
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Jenny Andersson

nice!!!!! Du kan köra hem den hit ;) blink blink

2010-05-27 @ 19:25:33
Postat av: Eva Nordin Håtveit

Blir så glad när jag ser hur du håller på.

Jag tror den här hammocken är av bra kvalitet.

Heja på ;) Det blir väl bild på det färdiga resultatet kan jag tro

2010-05-27 @ 22:03:21
Postat av: Ulrik

Jag är en stolt far :-)

2010-05-27 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0