Skafferi

Jag har turen att ha ett walk-in-skafferi, kanske många matintresserade eller mammors dröm, vad vet jag!? Hur det än är, fungerar mitt mest som ett släng-in-det-som-inte-får-plats-nån-annan-stans-skåp. Allt hamnar efter ett tag på golvet. Återvinning, hundmat, kattmat, andra större förpackningar.. Men nu har jag återigen röjt upp lite och nu ser det ut så här!









Mitt mål med skafferiet är att ha allt i lika burkar, tänk så fint det skulle bli! Dom få som är lika har jag köpt på ikea, sen har jag skrivt på med en vit penna som jag köpt på Granit, fantastiskt bra!

Kommentarer
Postat av: Gitte Bortbytingen

Jag vet inte om att jag har drömt om en walk-in-skafferi, men nu när jag ser dina bilder så ser jag ju, att det har jag visst gjort! =) Wow vad fint och vilken härlig ordning du har där!! Älskar dina orangebruna burkar och din brödlåda med roserna på!!

2011-03-29 @ 09:32:59
URL: http://bortbytingen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0